دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

پخش و اهدای نمایندگی کاغذ دیواری- طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

پخش و اهدای نمایندگی کاغذ دیواری- طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

طرح های اصلی کاغذ دیواری

 اصلی ترین طرح های کاغذدیواری چیست؟

 

خوشبختانه طرح های کاغذ دیورای بسیار متنوع است و هر سلیقه ای را پوشش می دهد. همین ویژگی کاغذ دیواری را یکی از پرطرفدارترین ابزار دکوراسیون داخلی کرده است. کاغذ دیواری هایی که امروزه عرضه می شود در مکان های مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر انواع طرح های کاغذ دیواری مشخص شده است:

 

1-    کاغذ دیواری های ساده: کاغذ دیواری های ساده به تعداد زیاد همراه با کاغذدیواری های طرح ها در ترکیب دکوراسیون به کار می رود.


2-    طرح کاغذ دیواری گلدار:  کاغذ دیواری گل دار از این طرح کاغذ دیواری صدها هزار نمونه با رنگ ها و گل های مختلف وجود دارد.


3-    طرح کاغذ دیواری هندسی: این گروه کاغذ دیواری ها از نمونه طرح های مدرن به حساب می آیند. برای اتاق و لابی منزل هم در دکوراسیون مدرن به کار می روند. از طرح های هندسی در فضای اداری هم استفاده می شود.


4-    طرح کاغذ دیواری راه راه: خوشبختانه نمونه بسیار زیاد و زیبایی از کاغذ دیواری های راه راه وجود دارد. طرح راه راه دیوارها را بلندتر و فضا را بزرگتر نشان می دهد، به خصوص اگر رنگ روشن باشد. از کاغذ دیواری راه راه برای دیوارهای راهرو و به صورت ترکیبی با کاغذ دیواری گل دار یا هندسی استفاده کنید.

 


5-    طرح کاغذ دیواری منظره: در این نمونه طرح ها یک منظره نسبتا بزرگ تکرار شده است. منظره ها معمولا فضای یک شهر را طبیعت را نشان می دهند.


6-     طرح کاغذ دیواری کودکانه: کاغذ دیواری های کودکانه در انواع طرح ها و رنگ ها مناسب سنین مختلف برای دخترها و پسرها عرضه می شود.